petak, 28. listopada 2016.

Nicole parfem (172)

Na samom početku vas upozoravam na zamoran i opsežan uvodni dio, pa slobodno preskočite.

Nicole cosmetics parfem

Potrgale su mi se čizmice, moje najdraže. Pola sata prije predavanja, ja trčim kroz Importanne centar, tražim čizmice koje bi mogle zamijeniti moje stare, ne obazirem se na ljude oko sebe. U jednom trenutku ispred mene se stvorila gospođa i daje mi uski bijeli papirić, ja uzimam i nastavljam hodati istim tempom, pokušavajući skužiti što sam to upravo uzela. Dobila sam tester Nicole parfema 172. Pomirisala sam ga i spremila u džep jakne, otišla na predavanje, poslije predavanja na kavu, i poslije kave na drugo predavanje. I sjedim tako na predavanju, a nešto oko mene predobro miriše, osvrćem se oko sebe i sjetim se tog testera. Izvučem ga iz džepa, i stvarno on miriše. Počinjem "guglati" Nicole parfeme i raspitivati se kod prijateljica te odlučim svratiti ponovno u Importanne centar i vidjeti o čemu se točno radi. I tako ja ponovno hodam Importanneom, naletim na simpatičnu curu koja također dijeli testere prolazinicima ispred dućana. Ponudila je i meni novi tester, a ja joj nespretno objašnjavam da sam ja došla možda čak i kupiti nešto. Na samom početku sam ostala oduševljena odnosom prema kupcima, tj. prema meni. Cura (prodavačica, koju zovem curom u ovom tekstu jer je poprilično mlada) mi je predložila i pokazala još nekoliko parfema koji bi mi se mogli svidjeti, ali ja ostajem ravnodušna na sve mirise iz razloga što me je miris broj 172 već osvojio. Naišla sam i na veliko razumijevanje i strpljenje prilikom odabira bočice, tj. količine parfema koju ću ponijeti sa sobom doma. Naravno da sam uzela najveću bočicu s kojom dolazi i skroz mala bočica pogodna za nošenje u torbi.


Sad kad sam vam ispričala kako sam uopće došla do Nicole parfema, mogu početi s recenzijom.



Nicole cosmetics parfem


Parfem dolazi u bočici koju vi odaberete. Moja bočica je od 64 ml i to je najveća koju su imali u ponudi. Kvalitetno je napravljena i smatram da će izdržati svakodnevno korištenje i ponovno točenje parfema. Raspršivač izbaci sitnu maglicu parfema, nema velikih kapi koje vas smoče prilikom korištenja. Bočica je elegantnog dizajna, ali jedna stvar mi bode oči i može se vidjeti na slici iznad. Logo Nicole cosmetics je naljepnica koja je na mojoj bočici zalijepljena dosta neprecizno i prelazi preko jednog ruba bočice pa se već malo odlijepila, ali opraštam ovu sitnicu jer je proizvod odličan.

Neću puno filozofirati o mirisu parfema jer to zaista ovisi o ukusu svakog od nas. Meni je 172 zaista fenomenalnog mirisa i ne mogu ga se zasititi nikako. Miris je dosta prirodan, osjeti se svježina, neki cvijet za kojeg vam ne znam reći koji je, a možda i nije cvijet nego nešto drugo. Nigdje na internetu nisam uspjela pronaći sastojke za ovaj parfem, a zaboravila sam pitati u dućanu.

Ono što je bitno spomenuti da je parfem zaista dugotrajan, zadržava se na koži i odjeći otprilike isti vremenski period. Ne iritira moju kožu ni na koji način.



Nicole cosmetics parfem


Šećer na kraju je ova mala bočica s futrolicom i pumpicom za prebacivanje parfema iz veće bočice u manju. Savršen način za nošenje omiljenog parfema u torbici. Futrolica (ne znam kako drukčije nazvati to) je izrazito čvrsta i ne postoji mogućnost prolijevanja parfema u torbici ili nenamjernog stiskanja pumpice.



Cijena bočice: 11,50 kn
Cijena 64 ml parfema: 128 kn


Nicole parfemi imaju moju preporuku, zadovoljna sam i proizvodom i uslugom koju pružaju. 

Ako ste u mogućnosti, posjetite njihov dućan, ali oprez, nećete izaći praznih ruku!

Jeste li se već susreli s Nicole parfemima? Što mislite o njima i imate li svog favorita?



Pozdrav do idućeg čitanja



Broj komentara: 12:

  1. Nisam se jos susrela s tim parfemima.
    Ali volim Economic parfeme, Zag Zodiak i Marie.
    (Economic parfemi HRVATSKA ih imaiu u ponudi)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobala sam jedan Economic parfem, ali nisam bila odusevljena samim mirisom. Morat cu im dati jos jednu sansu :)

      Izbriši
    2. Ima ih puno.. moras dobro odabrati miris!! Ja ih obožavam!

      Izbriši
    3. Onda definitivno stavljam na wish listu. Kod mene je problem što sam ja lijena za isprobavanje parfema. Kad bi izletio pred mene, kao ovaj Nicole parfem, uzela bi ga odmah :D

      Izbriši
    4. Ne znam kakve parfeme volis, ali 16 i 216 su odlicni. 49 takoder.
      11, 286..
      Ma ima ih :)

      Izbriši
    5. Iskreno ne znam ni ja kakve parfeme volim, cijeli život koristim neke orijentalne, drvenaste, a sad sam skužila da su mi i ovi cvijetni i lakši parfemi isto super :)

      Izbriši
    6. U VelikojGorici u Konzumu su jeftiniji.
      A možeš ih naručit i preko interneta.

      Izbriši
  2. Nisam isprobala Nicole parfeme, ali jesam Economic, ali meni jesu iziritirali kožu u kontaktu s vunom, pa sam malo skeptična prema takvim proizvodima...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čovjek uči na neugodnim iskustvima i razumijem u potpunosti tvoj skepticizam. I ja bi se bojala isprobati nešto za što mislim da će mi iziritirati kožu. Bolje spriječiti nego liječiti.
      Imam samo jedan vuneni šal, pa ću obratiti pozornost na to kako će reagirati moja koža na vunu i parfem. Hvala na skretanju pozornosti na tu kombinaciju :)

      Izbriši
    2. Ovisi od koga si kupila parfem. Ako nije dobro skladišten- moguce je da se promijenio.
      Ja kupujem od pravih i generalnih uvoznika. Economic parfemi HRVATSKA iz Osijeka!
      Ovi ostali su šverceri i nelegalni uvoznici..

      Izbriši
    3. Aneta slobodno navratite u naš dućan, svi dokumenti o porijeklu robe dostupni su na uvid. Lp
      Martina, Nicole cosmetics

      Izbriši
  3. U Konzumu u Velikoj Gorici sam kupila Nicole parfem 088. Za njega mogu napisati samo pohvale jer je zaista postojan i jako dugo se osijeti. Prodavačica mi je taj predložila jer je opisan kao afrodizijak za muškarce a ja samo mogu reč da je bila u pravu.☺☺😇😈
    Ivana

    OdgovoriIzbriši