nedjelja, 22. veljače 2015.

Olea young recenzija


Dragi čitatelji,
Kao što ste još iz naslova mogli pretpostaviti, radi se o recenziji gela za (dubinsko?) čišćenje lica Olea young. Kozmetika Afrodita proizvodi ovaj gel za Konzum, a cijena je smiješnih 17 kn za 150 ml proizvoda. Proizvođač obećava dubinsko čišćenje problematične kože, trenutačno sužavanje pora, te uspostavljanje ravnoteže masti i vlage u koži. 


Sastav proizvoda:


Ovaj proizvod sadrži parabene i to je jedini razlog zašto ću razmisliti o ponovnoj kupovini. Ako zanemarimo te parabene, gel radi odličan posao. Čisti kožu od ostataka šminke i ostale prljavštine, zaglađuje proširene pore i koža ostaje mekana na dodir. Ipak vas moram upozoriti da efekt suženih pora nestaje u roku sat ili dva, ali bolje išta nego ništa.

U nastavku pogledajte slike prije i poslije umivanja Olea gelom.


Mislim da se razlika jasno vidi, koža je zategnutija i pore manje dolaze do izražaja. 

Što se tiče dubinskog čišćenja problematične kože, tu sam pomalo skeptična jer je gel dosta nježan prema mojoj suhoj koži, pa nisam sigurna bi li odgovarao u potpunosti masnoj koži.

Sve u svemu, ja sam zadovoljna cijenom, kvalitetom i mirisom. Ako ne volite miris čajevca, preskočite ovaj proizvod.

Jeste li probali Olea young gel za dubinsko čišćenje lica? Ako niste, želite li? Bojite li se parabena u proizvodima?

Do idućeg čitanja,
Ferovka






4 komentara:

  1. Wow zanimljivo kako djeluje, imala sam njihov tonik iz iste linije i bilo mi je ok. Ne bojim se parabena jer u slučaju umivalica odma isperem pa mi je to isprika. Dobro je da je nježan jer meni samoj sa masnom kožom ne odgovaraju većine umivalica za masnu kožu jer jednostavno previše isuše onda moram ispobavat ostale.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidim da razmišljamo na isti način. Ja se isto tješim da mi se neće ništa dogoditi ako brzo isperem gel :)

      Izbriši
  2. Mislim da sam ga imala jednom prilikom, dosta davno i da je došao 10 kn na popustu :D
    Meni nije ništa spešl radio pa sam ga zametnula negdje. Na parabene baš i ne pazim, ponekad kupim nešto što slučajno nema parabena...Što se tiče tih gelova za umivanje, naučila sam da cijena nije znak kvalitete...npr. onaj Balein voćni gel za umivanje mi je bio čisto solidan a preskupi La roche posay (kojeg srećom nisam kupila jer sam izreagirala na njega već kod testera) je bio koma živa.
    Tu se stvarno vidi suženje pora, iako znam da to nije zadugo i vrlo je frustrirajuće kad za par sati si opet na istom

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trenutno imam neki La Roche tester i ovaj Olea mi je puno bolji zato što odmah vidim da mi je koža čista, da su pore manje i imam osjećaj čistoće što nije slučaj s La Roche Posay.

      Izbriši